Onze procedure

Van een eerste gesprek tot een zorgeloze in gebruik name.

1. Kennismaking

Na het inplannen van een afspraak komen wij even langs voor een eerste kennismaking en om meer duiding te geven wie we zijn en wat we precies doen. Tijdens dit gesprek moeten we nagaan wat juist het probleem is of wat er precies moet ontwikkeld worden.

We gaan samen na of een samenwerking met ons en uw specifieke vraag de juiste keuze is. Blijkt dit het geval te zijn zullen we in deze fase en in mensentaal het nodige advies verlenen en enkele suggesties voorleggen. Bij complexe projecten zal eventueel een vervolggesprek ingepland worden.

Aan de hand van de informatie die we bekomen hebben tijdens het kennismakingsgesprek, ontwerpen we 5 GRATIS MOCKUPS, zodat je de meerwaarde van deze samenwerking zelf kan ontdekken.
COVID 19: Wens je liever eerst even kennis te maken via een video-call, laat ons dit even weten.
Deze gesprekken zijn uiteraard volledig GRATIS, zowel online als offline

2. Data analyse en SCOPE

Na goedkeuring zullen we een "Plan van aanpak" ofwel "SCOPE" aanmaken. In dit document worden de verschillende stappen opgelijst, inclusief timeframes en tarieven, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Dit plan wordt geƫvalueerd en aangepast waar nodig.

Nadat we het eens zijn over dit traject dient de scope en overeenkomst ondertekend te worden.
Mogelijks zullen we je meerdere keren moeten contacteren om op onze vragen te antwoorden. Bij complexe projecten zullen we eventueel een meeting met de teamleads voorstellen om een beter beeld te krijgen wat juist de wensen zijn.

3. Conceptfase en ontwikkeling

Indien wij de interface moeten verzorgen maken wij mockups (voorbeelden) aan van de meeste pagina's om je een beeld te geven van hoe het platform er exact zal uitzien en wat de flow zal zijn. Zeker in de beginfase zullen we elke 2 weken deze mockups samen evalueren zodat we kort op de bal kunnen spelen en de nodige aanpassingen kunnen doorvoeren.

Werden deze mockups en flow goedgekeurd kunnen we overgaan naar de ontwikkelingsfase. Een testserver zal worden aangemaakt waar je via een link de preview kan zien, het project mee kan volgen en indien nodig kan bijsturen.
Het is voor ons van groot belang dat er iemand binnen het bedrijf kan aangewezen worden als contactpersoon om deze input en feedback te verzorgen. Snel schakelen is hier de boodschap.

4. Oplevering en nazorg

Wanneer alle functionaliteiten door ons grondig getest zijn geweest, wordt de applicatie voor de eerste keer vrijgegeven. Er wordt een test-sessie ingepland waar beide partijen deze applicatie gezamenlijk uittesten. Eventuele aanpassingen worden dan uitgevoerd waarna het systeem LIVE kan worden geplaatst en in gebruik kan genomen worden.

Bij een opleveren van een ERP systeem liggen de zaken iets complexer en zal er een apart plan worden opgesteld om probleemloos het personeel op een bepaalde dag het platform in gebruik te laten nemen. Naargelang de omvang van je bedrijf zullen er dan voorafgaand opleidingssessies voorzien moeten worden.
NAZORG: Uiteraard blijven we het project verder opvolgen en zullen we eventuele conflicten zo snel als mogelijk (veelal binnen de 24h) oplossen. Er is een periode van 2 maanden na oplevering van de applicatie voorzien waarin indien nodig de applicatie wordt geoptimaliseerd. De wijzigingen van deze 2 maanden zitten inbegrepen in het All-in tarief.

The NEXT level

Wij hanteren de laagste tarieven op de markt en hebben TOPdevelopers in alle segmenten